Architekt z wyobraźnią. Projektuję wszystko. Realizuję nietypowe zamówienia.

Beskid Niski

Wiosna w górach

Wędrówka przez Beskid Niski w maju 2008 roku.

Nadeszła piękna wiosna. W związku a tym, żeby naszej trekkingowej tradycji stało się za dość, wybraliśmy się w góry. Tym razem nasza wędrówka miała być kilkudniową pętlą na pograniczu ze Słowacją. Trasę rozpoczęliśmy tuż przed przejściem granicznym by jeszcze tego samego dnia przejść na Słowację. Od razu po przyjeździe na miejsce pogoda zaczęła się psuć. Przy podchodzeniu w górę zaczęło padać by, gdy dotarliśmy do szczytu, przywitała nas huczna burza. Pioruny uderzały w pobliżu a góry potęgowały tę kanonadę wielokrotnie. Musieliśmy wyłączyć telefony, żeby nie zostać namierzonymi przez nie. Staliśmy pod drzewami i mokliśmy. Nie mogliśmy nic innego zrobić. Zapraszam do obejrzenia pokazu slajdów z naszego wypadu.

Trekking Beskid Niski 2008- droga

Chociaż nie działo się nic spektakularnego w trakcie tej wędrówki zrobiłem ten pokaz w pierwszej kolejności z prostego względu- miałem już wcześniej przygotowaną mapkę z naszą trasą przejścia.